Tuloksia sähköpostimarkkinoinnilla

VALJASTA SÄHKÖPOSTIMARKKINOINTI MYYNNIN JA VIESTINNÄN TEHOKÄYTTÖÖN!
Jokaisesta voi kasvaa leijona
MILLAINEN ON ORGANISAATIOSI? MILLAINEN ESIMEHESI? MILLAINEN SINÄ ITSE? LUE, NAURA JA MUUTU!
100 keinoa
KANNATTAVUUS JA TULOKSENTEKOKYKY SYNTYVÄT TEKEMISINEN KAUTTA, LUKEMATTOMISSA PIENISSÄ JA SUURISSA PÄÄTÖKSISSÄ JA NIITÄ SEURAAVISSA TOIMENPITEISSÄ.
Toimitusjohtajan tehtävät

TJ ON LAIVAN KAPTEENI, MUTTA VOI TULKITA TUULET VÄÄRIN JA EKSYÄ LIIAN USEIN KONEHUONEESEEN. TARKISTA LINJASI, POIMI KÄYTÄNNÖN OHJEET JA TOIMI OIKEIN!


Tuloksia sähköpostimarkkinoinnilla 
- yksin tai osana muuta markkinointimixiä

Kimmo Seppänen
ISBN: 978-952-5747-03-4
1. painos
Nidottu, pehmeäkantinen, 128 s.
Hinta: 36 e + alv (8 %)
» Tilaa kirja

Kirja sähköpostimarkkinoinnista osana toimivaa markkinoinnin ja viestinnän ”kanavamixiä”. Sähköposti on oikein toteutettuna toimiva markkinoinnin kanava, jolla saavutetaan paitsi suoraa myyntiä myös paljon viestinnällisiä tavoitteita – oli kyseessä sitten yritysten välinen toiminta tai kuluttajan kanssa kommunikointi. Sudenkuoppia on kuitenkin useita ja asia tulee hallita.

Lue lisää



Jokaisesta voi kasvaa leijona

Erkki J. Anttila
ISBN: 978-952-5747-02-7
1. painos
Nidottu, pehmeäkantinen, 131 s.
Hinta: 36 e + alv (8 %)
» Tilaa kirja

Jokainen voi kasvaa leijonaksi- kirja on ilmestynyt! Havainnollistava, käytännön läheinen teos paremmasta johtamisesta. Kirjassa henkilöt jaetaan käyttäytymisensä perusteella kolmeen ryhmään: leijonat, kameleontit ja sarvikuonot. Mukana toimivat testit itsesi ja esimiehesi analysointiin. Kirjan on kirjoittanut kokenut yritysvalmentaja Erkki.J.Anttila ja kuvittanut Aaamulehden pilapiirtäjä Juha Sihto.

Lue lisää



Yli 100 keinoa kannattavuuden parantamiseen 1

Erkki J. Anttila
ISBN: 978-952-5747-00-3
1. painos
Kierreselkä, 214 s.
Hinta: 36 e + alv (8 %)
» Tilaa kirja

Kirja antaa konkreettisia ja rahanarvoisia neuvoja siitä, miten tulosta voidaan helposti parantaa. Kirja perustuu yli 1000 organisaation toteuttamiin tuloksellisiin kehitystoimiin.

Tavoitteena on tunnistaa juuri sinun organisaatiollesi merkittäviä kehityskohteita, jotka lisäävät tulosta, kilpailukykyä tai työtyytyväisyyttä nopeasti - jopa heti samana päivänä kun ne otetaan käyttöön - näinkin on tapahtunut esimerkkiyrityksissäLue lisää



Toimitusjohtajan tehtävät

Erkki J. Anttila
ISBN: 978-952-5747-01-0
1. painos
Kierreselkä, 250 s.
Hinta: 42 e + alv (8 %)
» Tilaa kirja

Useimmat toimitusjohtajat tekevät suurelta osin vääriä tehtäviä. Kirja perustuu yli tuhannen organisaation kokemuksiin ja siinä käsitellään aihe ja aukeama kerrallaan toimitusjohtajan sata tärkeintä tehtävää.

Toimitusjohtajan tärkein tehtävä on säilyttää organisaation elinvoima pitkällä tähtäimellä.

Lue lisää